Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

WNIOSKI Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2010/2011

Utworzono dnia 23.09.2015
  1. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności:

- Czy systematycznie diagnozuje się stan wiedzy i umiejętności i czy wnioski z analiz przyczyniają się do poprawy wyników nauczania?

Wyniki egzaminów, sprawdzianów, klasyfikacji – są monitorowane i analizowane. Wdrażane wnioski nie przyniosły poprawy efektów nauczania.

- Czy sformułowany jest WSO uwzględniający ocenianie kompetencji kluczowych? Tak.

- Czy szkoła zapewnia indywidualizację nauczania?

Tak. Są zajęcia korekcyjno – kompensacyjne, indywidualne. Logopedyczne, wyrównawcze, kółka zainteresowań, projekty edukacyjne, przedsięwzięcia, konkursy przedmiotowe, zawody sportowe.

  1. Uczniowie są aktywni i chętnie uczestniczą w zajęciach organizowanych
    przez szkołę:

Aktywni są uczniowie SP, w Gimnazjum aktywność spada. Uczniowie chętnie uczestniczą w inicjatywach, organizacji imprez, niechętnie w zajęciach wyrównawczych. Nauczyciele stosują różnorodne metody pracy, wykorzystują środki dydaktyczne dostępne w szkole oraz z własnych zasobów, wykorzystują metody aktywne.

Wnioski:

  1. Zwiększyć częstotliwość i zakres współpracy z rodzicami, na bieżąco informować
    o ocenach i problemach, kontrolować dzienniczki uczniów.
  2. Aktywizowanie uczniów Gimnazjum – poszukiwania ciekawych metod pracy
    i tematów działań, zwiększenie różnorodności oferty edukacyjnej.

Sprawdź stan powietrza w Brzeźnie

Uczeń z pasją - projekt

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Kwiecień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny

FACEBOOK SP BRZEŹNO